Cròniques partit SFA (Juanfran Lubian-entren.) – JM1 (David Carrasco-jugador)

BQ Sant Joan Desp 45 – 60 AESE

Un  buen inicio hace que juegues con mas tranquilidad, con una seguridad que te hace estar por encima en el juego y en el partido.

Cuando se realiza una crónica se suele destacar a una jugadora o varias jugadoras por encima del resto. Esta vez cabe destacar a todas las miembras del equipo, todas sabieron jugar su papel. Desde la que disfruto de más minutos hasta la que disfruto de menos, y por ello gracias a todas se pudo sacar el partido adelante.

El inicio fue lo más destacable del partido, se vio un equipo que tenia ganas por mandar en el marcador y en el juego. Con descaro para lanzar contraataques, gracias sobre todo a una buena defensa para contraatacar.

El segundo cuarto siguió en la linea de los primeros 10 minutos. Destacamos sobre todo el hambre del equipo que aun yendo por delante en el marcador en ningún momento se relajo. Al finalizar la primera parte destacamos como dejamos a un buen equipo con tan solo 21 puntos en su casillero.

Comenzaba la segunda mitad con un descanso de por medio pero seguimos con el alto ritmo de partido. Gracias a esta propuesta de juego se escenifico en el resultado final de este tercer cuarto 33-47 y máxima ventaja para las del AESE.

Quedaban 10 minutos y la renta en el marcador no iba a cambiar mas allá de algún susto por parte de las locales.

Queda mucho por hacer y también mucho por disfrutar.

01/11/2015 C. B. Poblenou – AESE

 Avui comencem, primera crònica, tant de l’equip com personal. Després de tenir molts problemes amb l’equip per falta de jugadors: actualment som 6 jugadors, estem tirant gràcies a l’ajuda dels jugadors del cadet A. Encara i això, tampoc anem tan malament, ja que de 5 partits, em guanyat 3, així que el balanç no és negatiu. També cal dir que el primer partit, bueno, va ser a un pati de col·legi i vam jugar molt malament, però això al poli no serà igual. Ara, en el partit d’aquest cap de setmana, estàvem bé, però a mig partit, màgicament un jugador 45 de l’altre equip, que no tenien, va ficar uns quants punts, que els havíem ficat nosaltres, i d’anar perdent de 2 vam anar perdent de 7. A partir d’aquest moment l’equip es va desanimar i vam jugar sense ganes, i vam acabar perdent de 7. En defensa la majoria de jugadors de l’AESE van estar massa dormits, sense defensar als jugadors que ens van ficar 6 triples com a poc. I a l’hora d’atacar, no fèiem cas a l’entrenador. Espero que hagi sigut un fet puntual i que la setmana que ve fem un bon partit. Demanem als integrants del club que ens donin suport en aquesta temporada que es planteja duríssima, perquè sense aquest suport acabarem sense ganes de jugar.

David Carrasco Gordón (Júnior 1)

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *